Wednesday 22 June 2011

Memori indah



Kau telah lama pergi
Kau telah bawa pergi hatiku
Kau telah bawa kenangan kita............

Tiada yang tinggal
Yang ada Cuma memori

Kau telah curi hatiku
Dan kini kau telah membawanya pergi
Untuk selama-lamanya

Yang ada Cuma lagu kenangan kita
Menemani aku di setiap pagi
Menemani aku di setiap petang
Menemani aku di setiap malam......

Di setiap perjalanan ini
Tiada lagi kau di sisi
Yang ada buah hatimu
Yang selalu menemani ku
Yang selalu tersenyum pada ku
Di wajahnya terukir setiap manis wajahmu.....
Di setiap tingkah lakunya tergambar sifat-sifat mu...

Patutkah aku bersedih atau tersenyum
Di setiap pemberianmu.............

Seharusnya aku bertuah punya teman yang menemani
Seharusnya aku bersyukur aku punya cahaya hati
Yang selalu menghibur hati ku di kala suka n duka

Rindu rindu rindunya aku kepadamu tidak terkata
Sepi sepi sepi aku tanpa mu...............

Kebahagian kita cukup sampai di sini.....
Namun kebahagian ku bersama mutiara mu
Baru bermula...........

Aku hanya mampu mendoakan dirimu..........
Aku hanya mampu menghadiahkan dirimu
Dengan doa didalam setiap sujudku kepada
Yang Maha Esa...........


Kau tetap dihatiku
Walau kita tidak akan bersama
Untuk selama-lamanya
Antara kau dan aku
Ada dia buah hatimu
Menjadi pengikat kasih n sayang kita




No comments:

Post a Comment