Friday 17 June 2011

Jejaka dan Gadis

Jejaka : Hai awak,
Gadis   : Yup, npe....
Jejaka : Boleh kenalan k,
Gadis   : Yup, npe....
Jejaka  : Boleh k,
Gadis    : Kalau tak boleh , cmne... apa yang nak awak lakukan?
Jejaka  : Jangan lah sombonk
Gadis   : Kalau saya sombonk, awak nak buat cmne?
Jejaka : Boleh lah
Gadis   : Yang awak nak sangat berkenalan tuh kenapa n apa sebabnya
Jejaka   : Senang je jawapannya, sebab saya suka kat awak itu je
Gadis     : Itu bukan jawapan yang nak saya dengar dari awak.
Jejaka terpinga-pinga, dia ni waras k, nak jawapan apa lagi....
Gadis    : kalau setakat suka je, itu tak memadai bagi saya
Jejaka  : ???? Bengang
Gadis   : Kalau awak tak dapat jawap, awak baliklah dulu dan fikir2kan lah dulu n then jumpa saya lagi jika kita ada jodoh.
Jejaka  : Hish2 gadis nih buat aku bengang, nak jawapan apa lagi.......
Gadis    : Awak, jumpa lagi.......
Jejaka  : ???? awak ni serius k............
Gadis   : kerana seriuslah ini, aku bagi soalan itu kat awak so cmne nak sahut cabaran tak?
Jejaka : ok2 nanti saya bagi tahu apa jawapannya......
Gadis itu pun berlalu n tersenyum sebab dia dapat mengenakan jejaka itu, sebab jawapan yang diberikan itu dah memang jawapannya, saja gadis itu nak bagi tekanan kat jejaka itu, dah terkena lagi si jejaka dibuat oleh si gadis........
(Namun jawapan yang pasti yang nak didengar oleh si gadis itu adalah aku menyukaimu kerana Allah, itulah jawapannya ).


hihihihi.............
layan lagi..........



No comments:

Post a Comment