Saturday 4 June 2011

Luka dihatimu


Telah ku lukai hatimu,
Telah ku hancurkan hatimu,
Telah ku kecewakan hatimu,
Telah ku sakiti hatimu,
Semua telah ku lakukan padamu.....
Tiada yang tertinggal Cuma luka dihati....
Untuk apa lagi .......
Untuk siapa lagi.....
Seharusnya aku gembira.....
Bukan sebaliknya.......

Yang jelas bukan dia kecewa....
Aku yang merasa kecewa......
Entahhhhhhhh

Aku merasa sakit dihati,
Aku merasa hancur dihati,
Aku merasa luka dihati,
Sesungguhnya luka itu bukan kepadamu tapi kepadaku......
Yang pasti luka akan berpanjangan........


Kenapa aku yang menangis......
Kenapa aku yang mengalirkan airmata......
Sedangkan aku yang melukai hatimu......

Sendunya hatiku saat ini,
Pilunya hatiku ketika ini,
Mengenangkan luka diihatimu........
Semuanya dari aku....

Akulah segala-galanya......






No comments:

Post a Comment