Wednesday 8 June 2011

Berbicara lagi tentang hati, sahabat n cinta

Teman, kita berbicara lagi dari hati ke hati namun bicara kita bukan berkisar tentang sahabat ianya tentang hati kita, nampaknya hati kita telah membawa kita dari haluan yang berlainan, sepatutnya kita tidak melayan apa yang telah kita rasai, jangan sia-siakan persahabatan kita hanya sekadar hati kita telah bersemi bibit-bibit cinta. Jangan korbankan persahabatan kita hanya kerana kita telah jatuh cinta kerna cinta sahabat lebih baik dari cinta seorang kekasih......
Aku tak ingin kehilangan seorang teman hanya sekadar kita telah terlanjur mencintai namun salahkah aku jika membuat keputusan untuk memilihmu hanya sebagai teman dan tidak sebagai kekasih, kejam sangatkah tindakan aku ini terhadapmu, aku memilih keputusan ini untuk kebaikan kita bersama kerana kita tiada jodoh sebagai kekasih. BETUL ATAU SALAH...........
Pernahkah kita terfikir kenapa kita boleh terlanjur sejauh ini?
Kita membiarkan hati kita mengawal segala-galanya, sedangkan kita  telah berjanji n berjanji dan janji kita hanya sebagai seorang sahabat , namun jauh disudut hati ini, hatiku milikmu............

“Kau kata cinta padaku....”
“Namun aku mengatakan aku tidak cinta padamu....”
Itulah jawapan yang yang hanya mampu aku buat untukmu kerna aku telah dimiliki oleh seseorang dan orang itu bukannya dirimu wahai teman ku........
Antara cinta sahabat dan kekasih................
Apakah kita mampu membuat pilihan?......................

No comments:

Post a Comment